Для людей з вадами зору

Звіти про запити на публічну інформацію

Голові районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

Першому заступнику голови районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

03 січня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації у 2017 році

Протягом 2017 року апаратом Голопристанської районної державної адміністрації вживались всі відповідні заходи для забезпечення належного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законодавчих актів з даного питання.

Протягом 2017 року відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації зареєстровано 61 запит на отримання публічної інформації, з них:

- 1 - щодо надання копії відкритого листа який стосувався поведінки громадян Остріковій С.Г., та Остапенко І.В;

- 1 - щодо переліку культових споруд які не передані у власність;

- 1 - щодо надання копії звернення депутатів Новософіївської сільської ради;

- 1 - щодо надання інформації продуктопроводів, нафтобаз, АЗС розташованих на території району;

- 1 - стосовно надання документів виданих Новозбур’ївською сільською радою, що стосуються виплати грошової допомоги по догляду за другою дитиною до трьох років;

- 2 - щодо соціального, матеріального і медичного забезпечення учасників АТО;

- 1 - щодо надання інформації стосовно кількості дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа які отримали житло у 2016 році;

- 1 - щодо надання інформації стосовно виконання програми "Вчитель" у 2008 році;

- 1 - щодо отримання субсидії;

- 2 - щодо сфери поводження з твердими побутовими відходами та їх роздільного збору;

- 2 - щодо кількості державних службовців за 2013-2016 роки (в апараті та структурних підрозділах);

- 3 - щодо діючих сільськогосподарських підприємств, елеваторів, фермерських господарств та їх переліку;

- 1 - щодо навчання в школі своєї доньки Бондар В.О.;

- 1 - щодо найменування об’єктів, які працюють на альтернативному паливі;

- 1 - стосовно виділення коштів на утримання доріг;

- 1 - щодо закриття шкіл та лікарень;

- 1 - щодо надання копій Декларацій про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця;

- 1 - щодо об’єктів торгівлі та надання послуг, зареєстрованих на території району;

- 1 - щодо участі у державних тендерних/публічних закупівлях продукції для бібліотечних фондів;

- 1 - стосовно виділення земельних ділянок учасникам бойових дій для індивідуального житлового будівництва, садівництва та городництва;

- 1 - щодо надання копії рішення Голопристанської міської ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок;

- 1 - щодо координат місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, які виконують функції контролю за законністю у землекористуванні;

- 1 - щодо віднесення до прибережної захисної смуги земельної ділянки по вулиці Шевченка на території Великокардашинської сільської ради;

- 1 - стосовно суб’єктів господарської діяльності району, які займаються садівництвом або ягідництвом;

- 1 - щодо постерів вшанування пам’яті діячів Української революції 1917-1921 років;

- 1 - щодо виділення коштів на ремонт будинків які мають історичне, культурне та архітектурне значення;

- 1 - стосовно проведення заходів щодо запровадження соціальних послуг для осіб з інвалідністю;

- 1 - організації роботи шкіл лідерства для жінок в Голопристанському районі;

- 1 - обладнання пристроями для зчитування ІD-карток;

- 1 - програми підвищення обізнаності громадян у сфері запобігання та протидії дискримінації;

- 1 - обізнаності громадян з питань працевлаштування за кордоном, розшуку осіб, які зникли за кордоном;

- 1 - центрів надання допомоги постраждалим від ґендерного насильства;

- 1 - забезпечення пандусами закладів охорони здоров'я;

- 1 - щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України;

- 3 - щодо надання інформації житлового фонду на території Голопристанського району та розподіл постійного населення за статтю та віковими групами по адміністративно - територіальних одиницях;

- 1 - щодо кількості виборців та внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території об’єднаних територіальних громад;

- 1 - про надання інформації щодо хореографічних та вокальних колективів;

- 1 - стосовно легалізації найманої праці в Голопристанському районі у 2017 році;

- 2 - щодо надання інформації житлового будівництва на території Голопристанського району та комунальної інфраструктури;

- 1 - щодо харчування у освітніх закладах;

- 1 - щодо наявності житлових будинків, які можна використати для створення резерву житла внутрішньо переміщених осіб;

- 1 - щодо фінансування архівних установ;

- 1 - щодо розміру витрачених бюджетних коштів на ремонт службових приміщень в органах державної влади;

- 1 - стосовно переліку вільних земельних ділянок в межах села Нова Збур’ївка;

- 1 - щодо знахідок життєдіяльності давніх людей та з проханням обстежити територію;

- 1 - щодо надання довідки громадянину Гапонюка І.І. стосовно реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання;

- 1 - щодо встановлення вікон і дверей в храм на честь Святого праведного Петра Калнишевського у селі Геройське;

- 1 - стосовно інформації проведення перевірок на дотримання протипожежної безпеки у дитячих таборах;

- 1 - щодо фактів руйнування пам’ятників героям Небесної Сотні та учасникам АТО;

- 1 - стосовно наявності вільних земель державної або комунальної власності, які можливо надати для будівництва та обслуговування дачного будинку;

- 1 - щодо програми підтримки об’єднання співвласників багатоквартирних будинків у Голопристанському районі;

- 1- щодо кількості медичних працівників у закладах охорони здоров'я;

- 1 - щодо кількості та яких авторів було видано книг в Херсонській області за останні три роки.

Категорія запитувачів у 2017 році різна, це - Секретаріат Кабінету Міністрів України, Херсонська обласна рада, Херсонська обласна державна адміністрація, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Херсонський обласний центр "Успішна жінка", громадські організації: "Центр розвитку особистості "Берегиня", "Інститут Генеалогічних досліджень", "Асоціація блоггерів Новамедіа", "Южноукраїнська асоціація голів ОССБ", "Житлова спілка переселенців", "Суспільне Око", "Звичайне ДИВО", "Кримська Правозахисна Група", Центр досліджень Південноукраїнського прикордоння, "Ягідник", благодійна організація "Українська благодійницька мережа", інтернет - видання "Інформаційний акцент", інтернет - видання "Ні корупції", ТОВ Інформаційне агентство "Слово і Діло", ТОВ "Георесурси", ТОВ "АГ-БАГ-Україна" та громадяни. Запити протягом звітного року отримано переважно поштою та електронною поштою.

Відповіді на запити направлялись запитувачам поштою або електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації щомісяця на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації забезпечується оприлюднення звіту про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації протягом звітного місяця, та постійно, не пізніше п'яти робочих днів з дня підписання, забезпечується оприлюднення розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Відповідно до вимог розпоряджень голови районної державної адміністрації від 20 січня 2015 року № 21 "Про організацію роботи із забезпечення Голопристанською районною державною адміністрацією доступу до публічної інформації у відповідності з вимогами чинного законодавства" та від 12 травня 2016 року № 196 "Про упорядкування інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації" структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечується своєчасне подання до відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації оновленої інформації про діяльність районної державної адміністрації з метою оперативного оприлюднення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

01 грудня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації
у листопаді 2017 року

Протягом листопада 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло п’ять запитів на отримання публічної інформації.

Чотири запити отримано електронною поштою з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації запитувачі:

- Директор ТОВ "Слово і Діло" щодо встановлення вікон і дверей в храм на честь Святого праведного Петра Калнишевського у селі Геройське;

- журналіст інтернет - видання "Ні корупції!" Станкевич Мирослава стосовно інформації проведення перевірок на дотримання протипожежної безпеки у дитячих таборах;

- кореспондент інтернет - видання "Інформаційний акцент" Сніжна А.С. щодо фактів руйнування пам’ятників героям Небесної Сотні та учасникам АТО;

- Громадська організація "Южноукраїнська асоціація голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків" щодо програми підтримки ОСББ у Голопристанському районі.

П’ятий запит на отримання публічної інформації надійшов поштою від Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру місто Київ (запитувач громадянка Добрецова О.С.) стосовно наявності вільних земель державної або комунальної власності, які можливо надати для будівництва та обслуговування дачного будинку.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

01 листопада 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації
у жовтні 2017 року

Протягом жовтня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надійшло в електронному вигляді від Громадської організації "Суспільне Око" місто Київ щодо надання інформації житлового будівництва на території Голопристанського району та комунальної інфраструктури.

Наступні п’ять запитів отримано електронною поштою з резолюцією заступників голови Херсонської обласної державної адміністрації запитувачі:

- Громадянин Колесник С. щодо харчування у освітніх закладах;

- Пан Степан стосовно інформації відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

- Громадська організація "Житлова спілка переселенців" щодо наявності житлових будинків, які можна використати для створення резерву житла внутрішньо переміщених осіб;

- Громадська організація "Інститут генеалогічних досліджень" місто Київ щодо фінансування архівних установ;

- Громадянка Олена Вінницька щодо розміру витрачених бюджетних коштів на ремонт службових приміщень в органах державної влади.

Восьмий запит на отримання публічної інформації надійшов в електронному вигляді від громадянина Яблонського А.І. місто Сєвєродонецьк Луганської області стосовно переліку вільних земельних ділянок в межах села Нова Збур’ївка.

Дев’ятий запит отримано особисто від директора ТОВ "Георесурси" Сипко В.О. щодо знахідок життєдіяльності давніх людей та з проханням обстежити територію.

Десятий інформаційний запит надійшов поштою з рекомендованим листом від громадянина Гапонюка І.І. стосовно надання довідки реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Першому заступнику голови

Голопристанської районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

02 жовтня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату районної
державної адміністрації у вересні 2017 року

Протягом вересня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надійшло в електронному вигляді від Громадської організації "Суспільне Око" місто Київ щодо надання інформації житлового фонду на території Голопристанського району та розподіл постійного населення за статтю та віковими групами по адміністративно - територіальних одиницях.

Наступні два запити отримано електронною поштою з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Балонь А.Б., запитувачі:

- Громадянин Кисленко Р.В. місто Васильків щодо кількості виборців та внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території об’єднаних територіальних громад;

- Громадська організація "Звичайне диво" про надання інформації щодо хореографічних та вокальних колективів.

П’ятий запит на публічну інформацію отримано особисто від громадянина Соколова А.В. місто Олешки стосовно легалізації найманої праці в Голопристанському районі у 2017 році.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ


04 вересня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у серпні 2017 року

Протягом серпня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 2 запити на отримання публічної інформації.

Два запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- Херсонська міська організація "Центр досліджень Південноукраїнського прикордоння" щодо кількості посад державних службовців (в апараті та структурних підрозділах);

- Громадська організація "Кримська Правозахисна Група" про надання інформації щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Провідний документознавець

відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Н.О.Мусатова


Голові Голопристанської

районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

ЗВІТ


01 серпня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації у липні 2017 року

Протягом липня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- ГО "Рух розвитку ОСББ м. Херсона" щодо виділення коштів на ремонт будинків які мають історичне, культурне та архітектурне значення;

- Благодійна організація "Українська благодійна мережа" стосовно проведення заходів щодо запровадження соціальних послуг для осіб з інвалідністю.

Шість запитів надіслано від Херсонського обласного центру "Успішна жінка" щодо:

- організації роботи шкіл лідерства для жінок в Голопристанському районі;

- обладнання пристроями для зчитування ІD-карток;

- програми підвищення обізнаності громадян у сфері запобігання та протидії дискримінації;

- обізнаності громадян з питань працевлаштування за кордоном, розшуку осіб, які зникли за кордоном;

- центрів надання допомоги постраждалим від ґендерного насильства;

- забезпечення пандусами закладів охорони здоров'я.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

04 липня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,
що надійшли до апарату районної державної
адміністрації у червні 2017 року

Протягом червня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надіслано від Пашкевич Л.В.:

- щодо координат місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, які виконують функції контролю за законністю у землекористуванні;

- щодо віднесення до прибережної захисної смуги земельної ділянки по вулиці Шевченка на території Великокардашинської сільської ради.

Третій інформаційний запит надійшов від громадської організації "Ягідник" стосовно суб’єктів господарської діяльності району, які займаються садівництвом або ягідництвом.

Четвертий запит отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувач громадянин Шамайда Т.А. місто Київ, щодо постерів вшанування пам’яті діячів Української революції 1917-1921 років.

П’ятий запит на отримання публічної інформації надійшов від ТОВ "АГ-БАГ-Україна" стосовно переліку розвинутих сільськогосподарських підприємств району.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Голові Голопристанської

районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

ЗВІТ

01 червня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у травні 2017 року

Протягом травня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 4 запити на отримання публічної інформації.

Два інформаційні запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- громадянин Хабібулін В. місто Київ щодо участі у державних тендерних/публічних закупівлях продукції для бібліотечних фондів;

- національна асоціація адвокатів України стосовно виділення земельних ділянок учасникам бойових дій для індивідуального житлового будівництва, садівництва та городництва.

Третій запит на отримання публічної інформації надіслано від Гаврилової (Глущенко) Г.Г. щодо надання копії рішення Голопристанської міської ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок.

Четвертий інформаційний запит надійшов від ТОВ "Агротериторія" щодо переліку агропідприємств району.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

03 травня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у квітні 2017 року

Протягом квітні 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації.

Чотири інформаційні запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- громадянка Прокаєва А.В. щодо надання інформації стосовно роздільного збору відходів;

- громадянин Сердюков Г.Б. щодо найменування об’єктів, які працюють на альтернативному паливі;

- інформаційне агентство "Українські національні новини" стосовно виділення коштів на утримання доріг;

- громадянин Тараненко В. щодо закриття шкіл та лікарень.

П’ятий запит на отримання публічної інформації надіслано від Гаврилової (Глущенко) Г.Г. щодо надання копій Декларацій про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця.

Шостий запит на інформацію надійшов від громадської організації "Суспільне Око" щодо об’єктів торгівлі та надання послуг, зареєстрованих на території району.

Відповіді та необхідні копії документів направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

03 квітня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли
до апарату районної державної адміністрації у березні 2017 року

Протягом березня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації.

Чотири інформаційні запити отримано електронною поштою з резолюцією першого заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Січової В.І., запитувачі:

- громадянка Чернега С.Б. щодо надання інформації стосовно виконання програми "Вчитель" у 2008 році;

- громадянин Гапаєв Л.В. щодо отримання субсидії;

- громадська організація "Українські правозахисні ініціативи" стосовно важкопоранених в зоні АТО;

- громадянин Камерістов Р.М. щодо сфери поводження з твердими побутовими відходами.

П’ятий запит на інформацію надійшов від громадської організації "Суспільне Око" щодо кількості державних службовців за 2013-2016 роки.

Шостий запит на отримання публічної інформації надіслано від Бандури І.С. щодо діючих сільськогосподарських підприємств, елеваторів та фермерських господарств.

Сьомий інформаційний запит надійшов від громадянки Бондар О.І. село Новософіївка щодо навчання в школі своєї доньки Бондар В.О.

Відповіді та необхідні копії документів направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 березня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації

у лютому 2017 року

Протягом лютого 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшов 1 запит на отримання публічної інформації.

Інформаційний запит отримано електронною поштою з резолюцією першого заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Січової В.І., запитувач Всеукраїнське об’єднання Українок "Яворина" щодо надання інформації стосовно кількості дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа які отримали житло у 2016 році.

Відповідь направлено запитувачу електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 лютого 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації
у січні 2017 року

Протягом січня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації.

Запити отримано електронною поштою та поштою (рекомендованим листом).

Перший надійшов рекомендованим листом від депутата Новософіївської сільської ради Остапенко І.В., щодо надання копії відкритого листа який стосувався поведінки громадян Остріковій С.Г., та Остапенко І.В.

Другий інформаційний запит надійшов з резолюцією першого заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Січової В.І., запитувач Антикорупційна Громадська Спілка "Совість" щодо переліку культових споруд які не передані у власність.

Третій запит на інформацію отримано конвертом від голови постійної мандатної комісії Породи В.Г. щодо надання копії звернення депутатів Новософіївської сільської ради.

Четвертий запит надіслано електронною поштою від Громадської організації "Суспільне Око" щодо надання інформації продуктопроводів, нафтобаз, АЗС розташованих на території району.

П’ятий запит надійшов рекомендованим листом від громадянки Гаврилової Г.Г. стосовно надання документів виданих Новозбур’ївською сільською радою, що стосуються виплати грошової допомоги по догляду за другою дитиною до трьох років.

Шостий отримано електронною поштою від ГО ІРЦ "Правовий простір" щодо соціального, матеріального і медичного забезпечення учасників АТО.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Першому заступнику голови
районної державної адміністрації

Кравченко-Скалозуб О.В.

Керівнику апарату
районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

03 січня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації у 2016 році

Протягом 2016 року апаратом Голопристанської районної державної адміністрації вживались всі відповідні заходи для забезпечення належного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законодавчих актів з даного питання.

Протягом 2016 року відділом діловодства апарату районної державної адміністрації зареєстровано 55 запитів на отримання публічної інформації, з них:

- 1 - про обсяги коштів з місцевих бюджетів, що передбачені (заплановані) внутрішньо переміщених осіб у 2016 році;

- 1 - про фінансування програм, які стосуються поповнення фондів місцевих бібліотек та передбачені бюджетом на 2016 рік, у тому числі місцевим;

- 2 - про кількість хворих на муковісцидоз до 18 років по району;

- 1 - про закриття шкіл, дитсадків та інших об’єктів соцінфраструктури, що не використовуються;

- 1 - про виконання бюджету за кожен рік починаючи з 2010 року до теперішнього часу;

- 1 - про впровадження електронного урядування за допомогою Проекту iGov;

- 1 - який стосувався надання інформації щодо аналітичного матеріалу про особливості реформування друкованої преси;

- 1 - щодо переліку послуг, які надаються структурними підрозділами районної державної адміністрації учасникам антитерористичної операції;

- 1 - про демографічні показники населення на підвідомчій районної державної адміністрації території;

- 1 - про декларацію стосовно доходів та витрат голови Голопристанської районної державної адміністрації Богуненка О.В. за 2015 рік;

- 2 - про основні економічні показники та показники охорони здоров’я у Голопристанському районі;

- 1 - про демографічні показники населення Голопристанського району станом на 01.01.2014-01.01.2016 років;

- 1 - щодо суми коштів спрямованих на перейменування населених пунктів;

- 1 - про перебування на посаді голови районної державної адміністрації з 2010 по 2012 роки;

- 2 - щодо нині діючого на території Голопристанського району Генерального плану;

- 1 - щодо кількості путівок або загального розміру усіх бюджетних коштів, що виділяються для мешканців Голопристанського району, які є інвалідами на їх оздоровлення;

- 1 - переліку закладів, що надають соціальні послуги і допомогу;

- 1 - розробників документації із землеустрою, які здійснюють свою діяльність в межах району.

- 1 - облік в територіальних органах соціального захисту населення внутрішньо переміщених осіб станом на 01 червня 2016 року;

- 1 - перелік промислових підприємств, зареєстрованих на відповідній території;

- 1 - показників виконання дохідної та видаткової частини бюджету;

- 1 - переліку дошкільних навчальних закладів у районі;

- 1 - переліку видавництв та книгарень;

- 1 - щодо обсягів виробництва сільськогосподарської продукції;

- 1 - щодо переліку сільськогосподарських підприємств за формами власності;

- 1 - щодо переліку зареєстрованих громадських об’єднань, профспілок, релігійних організацій та благодійних організацій;

- 1 - щодо позашкільних навчальних закладів у районі;

- 1 - щодо підприємств-перевізників та громадського транспорту району;

- 1 - про призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

- 1 - переліку позашкільних навчальних закладів у районі;

- 1 - переліку підприємств, які здійснюють постачання електроенергії для потреб споживачів району;

- 1 - переліку підприємств, які здійснюють постачання природного та скрапленого газу для потреб споживачів району;

- 1 - щодо кількості працівників районної державної адміністрації;

- 1 щодо земельної ділянки державної та комунальної власності не наданих у користування для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд;

- 1 - щодо чисельності мешканців, які отримали статус інваліда "розумова відсталість";

- 1 - стосовно зареєстрованих тимчасово переміщених осіб із АР Крим, Донецької та Луганської областей ";

- 1 - щодо надання копій розпоряджень, прийнятих у вересні 2006 року до прокуратури у Голопристанському районі, для здійснення контролюючих функцій

- 1 – щодо кадрової політики установи за 2014, 2015, 2016 роки;

- 1 – про наявність вільних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб;

- 1 – щодо копії довідки про погодження та пояснювальної записки до розпорядження голови районної державної адміністрації;

- 1 – перелік житлово-обслуговуючих компаній, які проводять господарську діяльність;

- 1 – перелік господарчих структур, землі яких розташовані на території району;

- 1 – щодо проведення декомунізації в районі;

- 1 – про відшкодування коштів за перевезення пільгових категорій громадян;

- 1 – про забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

- 1 – щодо житлового фонду та переліку житлово-експлуатаційних підприємств;

- 1 – стосовно наявності садів грецького горіху на території району;

- 1- щодо переліку закладів культури, дозвілля та спорту;

- 1 - про суб’єкти підприємницької діяльності зареєстрованих на території району;

- 1 - про комунальні інфраструктури;

- 1 - про перелік благодійних організацій;