Для людей з вадами зору

Звіти про запити на публічну інформацію


Заступнику голови районної державної адміністрації

Антюшиній О.М.


ЗВІТ


02 травня 2019 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у квітні 2019 року

Протягом квітня 2019 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли через систему електронного документообігу "АСКОД" та електронною поштою.

Перший інформаційний запит отримано від Міністерства Соціальної політики України місто Київ (запитувач інформаційне агентство "Українські національні новини") щодо поховань за кошти місцевих бюджетів.

Другий інформаційний запит надійшов від Херсонської обласної державної адміністрації (запитувач Національна асоціація Адвокатів України) щодо земельних ділянок для учасників АТО стосовно індивідуального житлового будівництва.

Третій запит про доступ до публічної інформації отримано електронною поштою від громадянки Анжели Гавришенко стосовно надання генерального плану району про вільні земельні ділянки для ведення садівництва на території Великокардашинської сільської ради.

Відповіді направлено запитувачам через систему електронного документообігу "АСКОД" та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН






Керівнику апарату районної

державної адміністрації

Гализі С.С

ЗВІТ


01 квітня 2019 року


Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату районної

державної адміністрації у березні 2019 року

Протягом березня 2019 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли через систему електронного документообігу "АСКОД".

П’ять інформаційних запитів отримано від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- громадська організація "Десяте квітня" щодо місця проживання внутрішньо переміщених осіб;

- Центр політико-правових реформ - 1) щодо кількості комунальних підприємств з охорони громадського порядку та 2) кількості членів громадських формувань;

- Благодійна організація "Стабілізейшен суппорт сервісез" щодо бюджетних програм, що передбачають надання допомоги ветеранам;

- громадська організація при Херсонській обласній державній адміністрації щодо переліку Громадських рад, що діють на території району.

Один запит на отримання публічної інформацій отримано електронною поштою від ТОВ "Столлер" щодо переліку базових сільськогосподарських підприємств району.

Відповіді направлено запитувачам через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН



Керівнику апарату районної

державної адміністрації

Гализі С.С

ЗВІТ

01 березня 2019 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у лютому 2019 року

Протягом лютого 2019 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшов 1 запит на отримання публічної інформації.

Запит щодо отримання публічної інформації надійшов через систему електронного документообігу "АСКОД".

Інформаційний запит отримано від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувач - громадська організація "Спільна справа" про розроблення програм щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб.

Відповідь направлено запитувачу через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Гализі С.С

ЗВІТ


01 лютого 2019 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у січні 2019 року



Протягом січня 2019 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшов 1 запит на отримання публічної інформації.

Запит отримано електронною поштою від Товариства з обмеженою відповідальністю "Кварц" щодо надання переліку комунальних підприємств Голопристанського району стосовно інформування про розробку компанії, призначених для автоматизації бухгалтерського обліку.

Відповідь направлено запитувачу на електронну адресу, поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН




Заступнику голови

районної державної адміністрації

Антюшиній О.М.

ЗВІТ

03 січня 2019 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у 2018 році

Протягом 2018 року апаратом Голопристанської районної державної адміністрації вживались всі відповідні заходи для забезпечення належного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законодавчих актів з даного питання.

Протягом 2018 року відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації зареєстровано 54 запити на отримання публічної інформації, з них:


- Громадські організації:

- 2 - "Інститут громадського здоров'я" щодо надання інформації стосовно смертності населення від хвороб органів дихання, у тому числі грипу та пневмонії та захворювання населення на ГРВІ та грип;

- 6 - "Асоціація блогтерів "Новамедіа" Тараса Бузак щодо надання:

- копії розпорядження голови районної державної адміністрації про призначення начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації;

- обсягів фінансування на утримання відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 та 2018 роки;

- звільнення Чуприни Л.М. з посади начальника відділу освіти, молоді та спорту Голопристанської районної державної адміністрації;

- надання копії штатних розписів (розкладів) Голопристанської РДА станом на 01.01.2018, 01.04.2018, 01.07.2018 та 01.10.2018, щодо суми нарахованої та виплаченої премії працівникам Голопристанської РДА у 2018 році, копії наказів про преміювання (виплату премії) Голови Голопристанської РДА, його заступників та головного бухгалтера (або керівника фінансової служби) за 2018 рік (за період з 01 січня по поточну дату);

- про виплату допомоги на оздоровлення при надані щорічної відпустки бібліотекарям та медсестрам;

- про штатні розписи апарату Голопристанської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів станом на 01 грудня 2018 року;

- 3 - "Суспільне Око" місто Київ щодо надання інформації комунальної інфраструктури району та житлового будівництва у районі станом на 01 січня 2018 року;

- 1 - "Громадський рух "Народний контроль" про надання інформації та копій документів;

- 1 - "Центр Громадянських Свобод" стосовно надання інформації про кількість повідомлень про проведення мирних зібрань (збори, мітинги, походи, демонстрації) за період 2017 року та першого кварталу 2018 року в області, кількість проведених мирних зібрань;

- 1 - "Серце до серця" про надання переліку структурних підрозділів районної державної адміністрації та інших підпорядкованих установ, організацій та підприємств.

- Громадяни:

- 1- Вінницька О. щодо преміювання кожного працівника органів влади в Україні;

- 1 - Ярощук С. щодо впровадження дистанційної форми навчання педагогічної ради навчальних закладів;

- 1 - Скляров О.А. щодо отримання даних за динамікою чисельності, потужності та виробленої енергії;

- 1 - Проценко З.А. щодо релігійної ситуації в районі за 2017 рік;

- 1- Людмила Мельник щодо кількості пільгових категорій населення, які отримали путівки на санаторне-курортне лікування упродовж 2016-2017 років;

- 1- Сергій Замідра, стосовно коштів, передбачених на реалізацію загальнодержавних та місцевих програм формування та розвитку молодіжної політики;

- 1- Олександр Спориш щодо скан-копії документів про наявності в районі всіх видів курортів та їх перелік;

- 1- пані Яна стосовно надання відомостей про об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;

- 1- Олена Сирба про надання інформації щодо кількості працездатних, дітей та інвалідів внутрішньо-переміщених осіб взятих на облік;

- 1 - Щербини В.І., Щербини В.В., Щербини І.В. про розпорядження голови районної державної адміністрації щодо переводу (передачі) землі села Вільна Україна до державних земель запасу;

- 2 - від Сулейманової Т.Ю. місто Херсон та Шкрамко Н.О. село Чорнобаївка щодо розташування тимчасових споруд села Залізний Порт об’єкта Ринок ТОВ "Паритет";

- 2 - Дмитро Менделеев щодо безоплатного надання земельних ділянок та надання інформації стосовно зникнення населених пунктів;

- 1 - Віталій Тараненко щодо зникнення з 1991 року населених пунктів;

- 1 - Едуард Папоян стосовно надання інформації про вільні земельні ділянки для індивідуального дачного будівництва;

- 1 - Сергія Нікітенко стосовно переліку закладів охорони здоров'я, які перебувають на балансі районної державної адміністрації;

- 1 - Костюк А.С. щодо кількості комунальних закладів за 2018 рік, які перейшли до приватної власності;

- 1 - Анциферова Ірина щодо надання інформації щодо суми коштів освітньої субвенції, що отримано із державного бюджету на придбання меблів, комп’ютерного та мультимедійного обладнання, дидактичних матеріалів протягом 2018 року для загальноосвітніх закладів ОТГ Херсонської області по кожній громаді окремо("Нова українська школа");

- 1 - Іващенко Микола Сергійович про створення центрів соціально-психологічної допомоги жертвам злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми;

- 1 - Єлігулашвілі Максима щодо партійної приналежності посадовців: Голови РДА, Першого заступника голови РДА, Керівника апарату РДА, Керівника відділу освіти, Начальника Управління соціального населення, Керівника відділу агропромислового розвитку, Голови управління пенсійного фонду;

- 1 - Нікітенко Сергія Валерійовича про надання переліку закладів охорони здоров’я, що перебувають на балансі Голопристанської районної державної адміністрації;

- 1 - Петришин І. стосовно щомісячної зарплати голів районних державних адміністрацій та їхніх заступників за весь період існування районної державної адміністрацій;

- 1 - Цуркан Ігор Петрович стосовно виконання органами державної влади Закону України "Про засудження комуністичного та національно-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки";

- 1 - Іво Бобул стосовно преміювання кожного працівника Голопристанської районної державної адміністрації у 2014-2017 роках;

- 1 - Кулініч С.А. щодо надання завірених належним чином копій розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Інша категорія запитувачів:

- 1- інформаційне агентство "Єдина служба правової допомоги" щодо коштів стосовно формування фондів житла для тимчасового проживання на 2018 рік;

- 2 - член Національної спілки журналістів України Гапєєв Л.В. місто Харків про надання інформації щодо загальної кількості працевлаштування фахівців із числа внутрішньо переміщених осіб протягом 2014-2017 років та виникнення заборгованості під час користування субсидіями;

- 1 - Інформаційно-консультативний жіночий центр щодо виконання Національного плану дій резолюції ради Безпеки ООН "Жінки, мир, безпека";

- 3 - Фонд "Міжнародні антикорупційні суди" стосовно:

- пільгового кредитування регіональних підприємств і фермерів;

- інвестиційні проекти відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

- використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа";

- 1 - Сайт "Нова українська школа" про надання інформації щодо субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа";

- 1 - "Держаний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву" (Комнатний С.О.) щодо кількості громадян (учасники АТО, сімей загиблих учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа), які потребують поліпшення житлових умов станом на кінець 2016, 2017 років та першого півріччя 2018 року;

- 1 - "Єдина служба правової допомоги" про надання інформації - чи передбачено у бюджеті на 2018 рік, у відповідності до ст.24 БКУ, в обласній, районних, міських, селищних, сільських радах області резервні фонди, якщо так, повідомити обсяги таких фондів;

- 1 - Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо стверджуваних порушень управлінням соціального захисту населення та охорони здоров'я районної державної адміністрації стосовно звернень Нечитайла А.Г.

- 1 - батьківський комітет Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів стосовно ремонту лівого крила приміщення школи.

Категорія запитувачів у 2018 році різна, це Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Херсонська обласна рада, Херсонська обласна державна адміністрація, громадські організації: "Інститут громадського здоров'я", "Асоціація блогтерів "Новамедіа", "Суспільне Око", "Громадський рух "Народний контроль", "Центр Громадянських Свобод", "Серце до серця", інформаційне агентство "Єдина служба правової допомоги", Національна спілка журналістів України, Інформаційно-консультативний жіночий центр, Фонд "Міжнародні антикорупційні суди", Сайт "Нова українська школа" "Держаний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву", "Єдина служба правової допомоги" та громадяни. Запити протягом звітного року отримано переважно поштою, електронною поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД".

Відповіді на запити направлялись запитувачам поштою, електронною поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації щомісяця на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації забезпечується оприлюднення звіту про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації протягом звітного місяця, та постійно, не пізніше п'яти робочих днів з дня підписання, забезпечується оприлюднення розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Відповідно до вимог розпоряджень голови районної державної адміністрації від 20 січня 2015 року № 21 "Про організацію роботи із забезпечення Голопристанською районною державною адміністрацією доступу до публічної інформації у відповідності з вимогами чинного законодавства" та від 12 травня 2016 року № 196 "Про упорядкування інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації" структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечується своєчасне подання до відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації оновленої інформації про діяльність районної державної адміністрації з метою оперативного оприлюднення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН




Тимчасово виконуючому

обов’язки керівника апарату

районної державної адміністрації

Гализі С.С.

ЗВІТ

03 грудня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату районної

державної адміністрації у листопаді 2018 року

Протягом листопада 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою, та через систему електронного документообігу "АСКОД".

Перший інформаційний запит отримано від Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо стверджуваних порушень управлінням соціального захисту населення та охорони здоров'я районної державної адміністрації стосовно звернень Нечитайла А.Г.

Два запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Серце до серця" про надання переліку структурних підрозділів районної державної адміністрації та інших підпорядкованих установ, організацій та підприємств;

- Цуркан Ігор Петрович стосовно виконання органами державної влади Закону України "Про засудження комуністичного та національно-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

Відповіді направлено запитувачам на електронну адресу, поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.ГЛУШАН




Першому заступнику голови

Голопристанської районної

державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ


01 листопада 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у жовтні 2018 року


Протягом жовтня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД".

Три запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Петришин І. стосовно щомісячної зарплати голів районних державних адміністрацій та їхніх заступників за весь період існування районної державної адміністрацій;

- "Єдина служба правової допомоги" про надання інформації - чи передбачено у бюджеті на 2018 рік, у відповідності до ст.24 БКУ, в обласній, районних, міських, селищних, сільських радах області резервні фонди, якщо так, повідомити обсяги таких фондів та ін.;

- Іващенко Микола Сергійович про створення центрів соціально-психологічної допомоги жертвам злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми.

Четвертий інформаційний запит отримано від Єлігулашвілі Максима щодо партійної приналежності посадовців: Голови РДА, Першого заступника голови РДА, Керівника апарату РДА, Керівника відділу освіти, Начальника Управління соціального населення, Керівника відділу агропромислового розвитку, Голови управління пенсійного фонду.

П’ятий запит на отримання публічної інформації отримано від Громадської організації "Асоціація блоггерів "Новамедія" про надання копії штатних розписів (розкладів) Голопристанської РДА станом на 01.01.2018, 01.04.2018, 01.07.2018 та 01.10.2018, щодо суми нарахованої та виплаченої премії працівникам Голопристанської РДА у 2018 році, копії наказів про преміювання (виплату премії) Голови Голопристанської РДА, його заступників та головного бухгалтера (або керівника фінансової служби) за 2018 рік (за період з 01 січня по поточну дату).

Відповіді направлено запитувачам на електронну адресу та через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан





Першому заступнику голови

Голопристанської районної

державної адміністрації

Богачуку В.М.


ЗВІТ

02 жовтня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації у вересні 2018 року

Протягом вересня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою та через систему електронного документообігу "АСКОД".

Перший запит на отримання публічної інформації надійшов від Нікітенко Сергія Валерійовича про надання переліку закладів охорони здоров’я, що перебувають на балансі Голопристанської районної державної адміністрації.

Другий інформаційний запит отримано від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувач: "Держаний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву " (Комнатний С.О.) щодо кількості громадян(учасники АТО, сімей загиблих учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа), які потребують поліпшення житлових умов станом на кінець 2016, 2017 років та першого півріччя 2018 року.

Третій запит на отримання публічної інформації отримано від громадської організації "Асоціація блоггерів "Новамедіа" стосовно звільнення Чуприни Л.М. з посади начальника відділу освіти, молоді та спорту Голопристанської районної державної адміністрації.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації




В.о.керівника апарату районної

державної адміністрації

Годині О.М.


ЗВІТ


03 вересня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у серпні 2018 року

Протягом серпня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли через систему електронного документообігу "АСКОД".

Три запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Громадська організація "Центр Громадянських Свобод" стосовно надання інформації про кількість повідомлень про проведення мирних зібрань (збори, мітинги, походи, демонстрації) за період 2017 року та першого кварталу 2018 року в області, кількість проведених мирних зібрань;

- Сайт "Нова українська школа" про надання інформації з питань надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" та ін.

- Анциферова Ірина щодо надання інформації щодо суми коштів освітньої субвенції, що отримано із державного бюджету на придбання меблів, комп’ютерного та мультимедійного обладнання, дидактичних матеріалів протягом 2018 року для загальноосвітніх закладів ОТГ Херсонської області по кожній громаді окремо("Нова українська школа").

Відповіді направлено запитувачам через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан





В.о.керівника апарату районної

державної адміністрації

Годині О.М.

ЗВІТ

01 серпня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у липні 2018 року

Протягом липня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою, рекомендованим листом та нарочно.

Два запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- ТОВ "Викривач" стосовно надання інформації щодо використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа";

- Костюк А.С. щодо кількості комунальних закладів, за 2018 рік, перейшли до частної власності;

Третій запит на отримання публічної інформації отримано від Херсонської обласної організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" про надання інформації та копій документів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Головний спеціаліст відділу діловодства та

контролю апарату районної державної адміністрації Я.А.Наумовець


Керівнику апарату районної

державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 липня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у червні 2018 року


Протягом червня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою, рекомендованим листом та нарочно.

П’ять запитів на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Віталій Тараненко щодо зникнення з 1991 року населених пунктів;

- Едуард Папоян стосовно надання інформації про вільні земельні ділянки для індивідуального дачного будівництва;

- Фонд "Міжнародні антикорупційні суди" про інвестиційні проекти відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

- ГО "Всеукраїнське об’днання реальних учасників бойових дій " про кількість квартир та земельних ділянок наданих у власність учасникам АТО;

- Міська організація профспілки працівників освіти і науки про розподіл коштів по районам та ОТГ, загальну суму освітньої субвенції, яка надійшла до області та її розподіл по районам та ОТГ за 1 півріччя 2018 року та ін.

Шостий інформаційний запит отримано від Сергія Нікітенко стосовно переліку закладів охорони здоров'я, які перебувають на балансі районної державної адміністрації.

Сьомий запит на отримання публічної інформації отримано від громадської організації "Суспільне Око" щодо житлового фонду району станом на 01 січня 2018 року.

Восьмий запит на отримання публічної інформації отримано від Херсонської обласної організації політичної партії "Громадський рух" Народний контроль" про надання інформації та копій документів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Головний спеціаліст відділу діловодства та

контролю апарату районної державної адміністрації Я.А.Наумовець



Першому заступнику голови Голопристанської

районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

02 травня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у квітні 2018 року

Протягом квітня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 4 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Всі запити отримано з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Сергій Замідра, стосовно коштів, передбачених на реалізацію загальнодержавних та місцевих програм формування та розвитку молодіжної політики;

- Олександр Спориш щодо скан-копії документів про наявності в районі всіх видів курортів та їх перелік;

- пані Яна стосовно надання відомостей про об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;

- Олена Сирба про надання інформації щодо кількості працездатних, дітей та інвалідів внутрішньо-переміщених осіб взятих на облік.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В. Глушан



Керівнику апарату районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 квітня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли

до апарату районної державної адміністрації у березні 2018 року

Протягом березня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Перший запит надійшов від голови громадської організації "Асоціація блогтерів "Новамедіа" Тараса Бузака щодо надання інформації щодо обсягів фінансування на утримання відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 та 2018 роки.

Три запити отримано з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Чабана В.І., запитувачі:

- член Національної спілки журналістів України Гапєєв Л.В. місто Харків, про надання інформації щодо виникнення заборгованості під час користування субсидіями;

- Людмила Мельник щодо кількості пільгових категорій населення, які отримали путівки на санаторне-курортне лікування упродовж 2016-2017 років;

- Інформаційно-консультативний жіночий центр щодо виконання Національного плану дій резолюції ради Безпеки ООН "Жінки, мир, безпека".

П’ятий інформаційний запит надійшов від громадської організації "Суспільне око" місто Київ щодо надання інформації комунальної інфраструктури району.

Шостий запит отримано листом від заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Рищука Є., запитувач Фонд "Міжнародні антикорупційні суди" стосовно пільгового кредитування регіональних підприємств та фермерів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Першому заступнику голови Голопристанської районної державної адміністрації

Богачуку В.М

ЗВІТ

01 березня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації у лютому 2018 року

Протягом лютого 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 2 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Перш