Для людей з вадами зору

Звіти про запити на публічну інформацію

В.о.керівника апарату районної

державної адміністрації

Годині О.М.


ЗВІТ


03 вересня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у серпні 2018 року

Протягом серпня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли через систему електронного документообігу "АСКОД".

Три запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Громадська організація "Центр Громадянських Свобод" стосовно надання інформації про кількість повідомлень про проведення мирних зібрань (збори, мітинги, походи, демонстрації) за період 2017 року та першого кварталу 2018 року в області, кількість проведених мирних зібрань;

- Сайт "Нова українська школа" про надання інформації з питань надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" та ін.

- Анциферова Ірина щодо надання інформації щодо суми коштів освітньої субвенції, що отримано із державного бюджету на придбання меблів, комп’ютерного та мультимедійного обладнання, дидактичних матеріалів протягом 2018 року для загальноосвітніх закладів ОТГ Херсонської області по кожній громаді окремо("Нова українська школа").

Відповіді направлено запитувачам через систему електронного документообігу "АСКОД" у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан





В.о.керівника апарату районної

державної адміністрації

Годині О.М.

ЗВІТ

01 серпня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у липні 2018 року

Протягом липня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 3 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою, рекомендованим листом та нарочно.

Два запити на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- ТОВ "Викривач" стосовно надання інформації щодо використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа";

- Костюк А.С. щодо кількості комунальних закладів, за 2018 рік, перейшли до частної власності;

Третій запит на отримання публічної інформації отримано від Херсонської обласної організації політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" про надання інформації та копій документів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Головний спеціаліст відділу діловодства та

контролю апарату районної державної адміністрації Я.А.Наумовець


Керівнику апарату районної

державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 липня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації,

що надійшли до апарату районної державної

адміністрації у червні 2018 року


Протягом червня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою, рекомендованим листом та нарочно.

П’ять запитів на публічну інформацію надійшли від Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Віталій Тараненко щодо зникнення з 1991 року населених пунктів;

- Едуард Папоян стосовно надання інформації про вільні земельні ділянки для індивідуального дачного будівництва;

- Фонд "Міжнародні антикорупційні суди" про інвестиційні проекти відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

- ГО "Всеукраїнське об’днання реальних учасників бойових дій " про кількість квартир та земельних ділянок наданих у власність учасникам АТО;

- Міська організація профспілки працівників освіти і науки про розподіл коштів по районам та ОТГ, загальну суму освітньої субвенції, яка надійшла до області та її розподіл по районам та ОТГ за 1 півріччя 2018 року та ін.

Шостий інформаційний запит отримано від Сергія Нікітенко стосовно переліку закладів охорони здоров'я, які перебувають на балансі районної державної адміністрації.

Сьомий запит на отримання публічної інформації отримано від громадської організації "Суспільне Око" щодо житлового фонду району станом на 01 січня 2018 року.

Восьмий запит на отримання публічної інформації отримано від Херсонської обласної організації політичної партії "Громадський рух" Народний контроль" про надання інформації та копій документів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Головний спеціаліст відділу діловодства та

контролю апарату районної державної адміністрації Я.А.Наумовець



Першому заступнику голови Голопристанської

районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

02 травня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у квітні 2018 року

Протягом квітня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 4 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Всі запити отримано з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації, запитувачі:

- Сергій Замідра, стосовно коштів, передбачених на реалізацію загальнодержавних та місцевих програм формування та розвитку молодіжної політики;

- Олександр Спориш щодо скан-копії документів про наявності в районі всіх видів курортів та їх перелік;

- пані Яна стосовно надання відомостей про об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;

- Олена Сирба про надання інформації щодо кількості працездатних, дітей та інвалідів внутрішньо-переміщених осіб взятих на облік.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В. Глушан



Керівнику апарату районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

02 квітня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли

до апарату районної державної адміністрації у березні 2018 року

Протягом березня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Перший запит надійшов від голови громадської організації "Асоціація блогтерів "Новамедіа" Тараса Бузака щодо надання інформації щодо обсягів фінансування на утримання відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 та 2018 роки.

Три запити отримано з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Чабана В.І., запитувачі:

- член Національної спілки журналістів України Гапєєв Л.В. місто Харків, про надання інформації щодо виникнення заборгованості під час користування субсидіями;

- Людмила Мельник щодо кількості пільгових категорій населення, які отримали путівки на санаторне-курортне лікування упродовж 2016-2017 років;

- Інформаційно-консультативний жіночий центр щодо виконання Національного плану дій резолюції ради Безпеки ООН "Жінки, мир, безпека".

П’ятий інформаційний запит надійшов від громадської організації "Суспільне око" місто Київ щодо надання інформації комунальної інфраструктури району.

Шостий запит отримано листом від заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Рищука Є., запитувач Фонд "Міжнародні антикорупційні суди" стосовно пільгового кредитування регіональних підприємств та фермерів.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Першому заступнику голови Голопристанської районної державної адміністрації

Богачуку В.М

ЗВІТ

01 березня 2018 року


Про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації у лютому 2018 року

Протягом лютого 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 2 запити на отримання публічної інформації.

Запити щодо отримання публічної інформації надійшли електронною поштою.

Перший запит отримано з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Чабана В.І., запитувач член Національної спілки журналістів України Гапєєв Л.В. місто Харків про надання інформації щодо загальної кількості працевлаштування фахівців із числа внутрішньо переміщених осіб протягом 2014-2017 років.

Другий запит надійшов від голови громадської організації "Асоціація блогтерів "Новамедіа" Тараса Бузак щодо надання копії розпорядження голови районної державної адміністрації про призначення начальника відділу освіти, молоді та порту районної державної адміністрації.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

Звіт

01 лютого 2018 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у січні 2018 року


Протягом січня 2018 року до відділу діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації.

Запити отримано електронною поштою та поштою (рекомендованим листом).

Всі інформаційні запити надійшли з резолюціями заступників голови Херсонської обласної державної адміністрації Чабана В.І., та Балонь А.Б. Грищук Є.М. запитувачі:

- громадська організація "Інститут громадського здоров'я" щодо надання інформації стосовно смертності населення від хвороб органів дихання, у тому числі грипу та пневмонії та захворювання населення на ГРВІ та грип;

- громадянка Вінницька О. щодо преміювання кожного працівника органів влади в Україні;

- громадянка Ярощук С. щодо впровадження дистанційної форми навчання педагогічної ради навчальних закладів;

- громадянин Скляров О.А. щодо отримання даних за динамікою чисельності, потужності та виробленої енергії;

- Секретаріат Кабінету Міністрів (запитувач – Іво Бобул) стосовно преміювання кожного працівника Голопристанської районної державної адміністрації у 2014-2017 роках;

- громадянка Проценко З.А. щодо релігійної ситуації в районі за 2017 рік;

- інформаційне агентство "Єдина служба правової допомоги" щодо коштів стосовно формування фондів житла для тимчасового проживання на 2018 рік.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Начальник відділу діловодства та

контролю апарату районної

державної адміністрації Т.В.Глушан




Голові районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

Першому заступнику голови районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

03 січня 2018 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації у 2017 році

Протягом 2017 року апаратом Голопристанської районної державної адміністрації вживались всі відповідні заходи для забезпечення належного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законодавчих актів з даного питання.

Протягом 2017 року відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації зареєстровано 61 запит на отримання публічної інформації, з них:

- 1 - щодо надання копії відкритого листа який стосувався поведінки громадян Остріковій С.Г., та Остапенко І.В;

- 1 - щодо переліку культових споруд які не передані у власність;

- 1 - щодо надання копії звернення депутатів Новософіївської сільської ради;

- 1 - щодо надання інформації продуктопроводів, нафтобаз, АЗС розташованих на території району;

- 1 - стосовно надання документів виданих Новозбур’ївською сільською радою, що стосуються виплати грошової допомоги по догляду за другою дитиною до трьох років;

- 2 - щодо соціального, матеріального і медичного забезпечення учасників АТО;

- 1 - щодо надання інформації стосовно кількості дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа які отримали житло у 2016 році;

- 1 - щодо надання інформації стосовно виконання програми "Вчитель" у 2008 році;

- 1 - щодо отримання субсидії;

- 2 - щодо сфери поводження з твердими побутовими відходами та їх роздільного збору;

- 2 - щодо кількості державних службовців за 2013-2016 роки (в апараті та структурних підрозділах);

- 3 - щодо діючих сільськогосподарських підприємств, елеваторів, фермерських господарств та їх переліку;

- 1 - щодо навчання в школі своєї доньки Бондар В.О.;

- 1 - щодо найменування об’єктів, які працюють на альтернативному паливі;

- 1 - стосовно виділення коштів на утримання доріг;

- 1 - щодо закриття шкіл та лікарень;

- 1 - щодо надання копій Декларацій про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця;

- 1 - щодо об’єктів торгівлі та надання послуг, зареєстрованих на території району;

- 1 - щодо участі у державних тендерних/публічних закупівлях продукції для бібліотечних фондів;

- 1 - стосовно виділення земельних ділянок учасникам бойових дій для індивідуального житлового будівництва, садівництва та городництва;

- 1 - щодо надання копії рішення Голопристанської міської ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок;

- 1 - щодо координат місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, які виконують функції контролю за законністю у землекористуванні;

- 1 - щодо віднесення до прибережної захисної смуги земельної ділянки по вулиці Шевченка на території Великокардашинської сільської ради;

- 1 - стосовно суб’єктів господарської діяльності району, які займаються садівництвом або ягідництвом;

- 1 - щодо постерів вшанування пам’яті діячів Української революції 1917-1921 років;

- 1 - щодо виділення коштів на ремонт будинків які мають історичне, культурне та архітектурне значення;

- 1 - стосовно проведення заходів щодо запровадження соціальних послуг для осіб з інвалідністю;

- 1 - організації роботи шкіл лідерства для жінок в Голопристанському районі;

- 1 - обладнання пристроями для зчитування ІD-карток;

- 1 - програми підвищення обізнаності громадян у сфері запобігання та протидії дискримінації;

- 1 - обізнаності громадян з питань працевлаштування за кордоном, розшуку осіб, які зникли за кордоном;

- 1 - центрів надання допомоги постраждалим від ґендерного насильства;

- 1 - забезпечення пандусами закладів охорони здоров'я;

- 1 - щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України;

- 3 - щодо надання інформації житлового фонду на території Голопристанського району та розподіл постійного населення за статтю та віковими групами по адміністративно - територіальних одиницях;

- 1 - щодо кількості виборців та внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території об’єднаних територіальних громад;

- 1 - про надання інформації щодо хореографічних та вокальних колективів;

- 1 - стосовно легалізації найманої праці в Голопристанському районі у 2017 році;

- 2 - щодо надання інформації житлового будівництва на території Голопристанського району та комунальної інфраструктури;

- 1 - щодо харчування у освітніх закладах;

- 1 - щодо наявності житлових будинків, які можна використати для створення резерву житла внутрішньо переміщених осіб;

- 1 - щодо фінансування архівних установ;

- 1 - щодо розміру витрачених бюджетних коштів на ремонт службових приміщень в органах державної влади;

- 1 - стосовно переліку вільних земельних ділянок в межах села Нова Збур’ївка;

- 1 - щодо знахідок життєдіяльності давніх людей та з проханням обстежити територію;

- 1 - щодо надання довідки громадянину Гапонюка І.І. стосовно реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання;

- 1 - щодо встановлення вікон і дверей в храм на честь Святого праведного Петра Калнишевського у селі Геройське;

- 1 - стосовно інформації проведення перевірок на дотримання протипожежної безпеки у дитячих таборах;

- 1 - щодо фактів руйнування пам’ятників героям Небесної Сотні та учасникам АТО;

- 1 - стосовно наявності вільних земель державної або комунальної власності, які можливо надати для будівництва та обслуговування дачного будинку;

- 1 - щодо програми підтримки об’єднання співвласників багатоквартирних будинків у Голопристанському районі;

- 1- щодо кількості медичних працівників у закладах охорони здоров'я;

- 1 - щодо кількості та яких авторів було видано книг в Херсонській області за останні три роки.

Категорія запитувачів у 2017 році різна, це - Секретаріат Кабінету Міністрів України, Херсонська обласна рада, Херсонська обласна державна адміністрація, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Херсонський обласний центр "Успішна жінка", громадські організації: "Центр розвитку особистості "Берегиня", "Інститут Генеалогічних досліджень", "Асоціація блоггерів Новамедіа", "Южноукраїнська асоціація голів ОССБ", "Житлова спілка переселенців", "Суспільне Око", "Звичайне ДИВО", "Кримська Правозахисна Група", Центр досліджень Південноукраїнського прикордоння, "Ягідник", благодійна організація "Українська благодійницька мережа", інтернет - видання "Інформаційний акцент", інтернет - видання "Ні корупції", ТОВ Інформаційне агентство "Слово і Діло", ТОВ "Георесурси", ТОВ "АГ-БАГ-Україна" та громадяни. Запити протягом звітного року отримано переважно поштою та електронною поштою.

Відповіді на запити направлялись запитувачам поштою або електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.

Відділом діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації щомісяця на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації забезпечується оприлюднення звіту про запити щодо отримання публічної інформації, що надійшли до апарату районної державної адміністрації протягом звітного місяця, та постійно, не пізніше п'яти робочих днів з дня підписання, забезпечується оприлюднення розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Відповідно до вимог розпоряджень голови районної державної адміністрації від 20 січня 2015 року № 21 "Про організацію роботи із забезпечення Голопристанською районною державною адміністрацією доступу до публічної інформації у відповідності з вимогами чинного законодавства" та від 12 травня 2016 року № 196 "Про упорядкування інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації" структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечується своєчасне подання до відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації оновленої інформації про діяльність районної державної адміністрації з метою оперативного оприлюднення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.


Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

01 грудня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації
у листопаді 2017 року

Протягом листопада 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло п’ять запитів на отримання публічної інформації.

Чотири запити отримано електронною поштою з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації запитувачі:

- Директор ТОВ "Слово і Діло" щодо встановлення вікон і дверей в храм на честь Святого праведного Петра Калнишевського у селі Геройське;

- журналіст інтернет - видання "Ні корупції!" Станкевич Мирослава стосовно інформації проведення перевірок на дотримання протипожежної безпеки у дитячих таборах;

- кореспондент інтернет - видання "Інформаційний акцент" Сніжна А.С. щодо фактів руйнування пам’ятників героям Небесної Сотні та учасникам АТО;

- Громадська організація "Южноукраїнська асоціація голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків" щодо програми підтримки ОСББ у Голопристанському районі.

П’ятий запит на отримання публічної інформації надійшов поштою від Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру місто Київ (запитувач громадянка Добрецова О.С.) стосовно наявності вільних земель державної або комунальної власності, які можливо надати для будівництва та обслуговування дачного будинку.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

01 листопада 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації
у жовтні 2017 року

Протягом жовтня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надійшло в електронному вигляді від Громадської організації "Суспільне Око" місто Київ щодо надання інформації житлового будівництва на території Голопристанського району та комунальної інфраструктури.

Наступні п’ять запитів отримано електронною поштою з резолюцією заступників голови Херсонської обласної державної адміністрації запитувачі:

- Громадянин Колесник С. щодо харчування у освітніх закладах;

- Пан Степан стосовно інформації відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

- Громадська організація "Житлова спілка переселенців" щодо наявності житлових будинків, які можна використати для створення резерву житла внутрішньо переміщених осіб;

- Громадська організація "Інститут генеалогічних досліджень" місто Київ щодо фінансування архівних установ;

- Громадянка Олена Вінницька щодо розміру витрачених бюджетних коштів на ремонт службових приміщень в органах державної влади.

Восьмий запит на отримання публічної інформації надійшов в електронному вигляді від громадянина Яблонського А.І. місто Сєвєродонецьк Луганської області стосовно переліку вільних земельних ділянок в межах села Нова Збур’ївка.

Дев’ятий запит отримано особисто від директора ТОВ "Георесурси" Сипко В.О. щодо знахідок життєдіяльності давніх людей та з проханням обстежити територію.

Десятий інформаційний запит надійшов поштою з рекомендованим листом від громадянина Гапонюка І.І. стосовно надання довідки реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Першому заступнику голови

Голопристанської районної державної адміністрації

Богачуку В.М.

ЗВІТ

02 жовтня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату районної
державної адміністрації у вересні 2017 року

Протягом вересня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надійшло в електронному вигляді від Громадської організації "Суспільне Око" місто Київ щодо надання інформації житлового фонду на території Голопристанського району та розподіл постійного населення за статтю та віковими групами по адміністративно - територіальних одиницях.

Наступні два запити отримано електронною поштою з резолюцією заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації Балонь А.Б., запитувачі:

- Громадянин Кисленко Р.В. місто Васильків щодо кількості виборців та внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території об’єднаних територіальних громад;

- Громадська організація "Звичайне диво" про надання інформації щодо хореографічних та вокальних колективів.

П’ятий запит на публічну інформацію отримано особисто від громадянина Соколова А.В. місто Олешки стосовно легалізації найманої праці в Голопристанському районі у 2017 році.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ


04 вересня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у серпні 2017 року

Протягом серпня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 2 запити на отримання публічної інформації.

Два запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- Херсонська міська організація "Центр досліджень Південноукраїнського прикордоння" щодо кількості посад державних службовців (в апараті та структурних підрозділах);

- Громадська організація "Кримська Правозахисна Група" про надання інформації щодо підтримки, соціальної адаптації та реінтеграції громадян України.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Провідний документознавець

відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Н.О.Мусатова


Голові Голопристанської

районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

ЗВІТ


01 серпня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної
інформації, що надійшли до апарату
районної державної адміністрації у липні 2017 року

Протягом липня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- ГО "Рух розвитку ОСББ м. Херсона" щодо виділення коштів на ремонт будинків які мають історичне, культурне та архітектурне значення;

- Благодійна організація "Українська благодійна мережа" стосовно проведення заходів щодо запровадження соціальних послуг для осіб з інвалідністю.

Шість запитів надіслано від Херсонського обласного центру "Успішна жінка" щодо:

- організації роботи шкіл лідерства для жінок в Голопристанському районі;

- обладнання пристроями для зчитування ІD-карток;

- програми підвищення обізнаності громадян у сфері запобігання та протидії дискримінації;

- обізнаності громадян з питань працевлаштування за кордоном, розшуку осіб, які зникли за кордоном;

- центрів надання допомоги постраждалим від ґендерного насильства;

- забезпечення пандусами закладів охорони здоров'я.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

04 липня 2017 року


Про запити щодо отримання публічної інформації,
що надійшли до апарату районної державної
адміністрації у червні 2017 року

Протягом червня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.

Два запити надіслано від Пашкевич Л.В.:

- щодо координат місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, які виконують функції контролю за законністю у землекористуванні;

- щодо віднесення до прибережної захисної смуги земельної ділянки по вулиці Шевченка на території Великокардашинської сільської ради.

Третій інформаційний запит надійшов від громадської організації "Ягідник" стосовно суб’єктів господарської діяльності району, які займаються садівництвом або ягідництвом.

Четвертий запит отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувач громадянин Шамайда Т.А. місто Київ, щодо постерів вшанування пам’яті діячів Української революції 1917-1921 років.

П’ятий запит на отримання публічної інформації надійшов від ТОВ "АГ-БАГ-Україна" стосовно переліку розвинутих сільськогосподарських підприємств району.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.



Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Голові Голопристанської

районної державної адміністрації

Гасаненко Т.В.

ЗВІТ

01 червня 2017 року

Про запити щодо отримання публічної

інформації, що надійшли до апарату

районної державної адміністрації у травні 2017 року

Протягом травня 2017 року до відділу діловодства апарату районної державної адміністрації надійшло 4 запити на отримання публічної інформації.

Два інформаційні запити отримано електронною поштою з резолюцією голови Херсонської обласної державної адміністрації Гордєєва А.А., запитувачі:

- громадянин Хабібулін В. місто Київ щодо участі у державних тендерних/публічних закупівлях продукції для бібліотечних фондів;

- національна асоціація адвокатів України стосовно виділення земельних ділянок учасникам бойових дій для індивідуального житлового будівництва, садівництва та городництва.

Третій запит на отримання публічної інформації надіслано від Гаврилової (Глущенко) Г.Г. щодо надання копії рішення Голопристанської міської ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок.

Четвертий інформаційний запит надійшов від ТОВ "Агротериторія" щодо переліку агропідприємств району.

Відповіді направлено запитувачам поштою та електронною поштою у визначений законодавством п’ятиденний термін, без порушень.


Начальник відділу діловодства апарату

районної державної адміністрації Т.В.Глушан


Керівнику апарату Голопристанської

районної державної адміністрації

Реутенку В.М.

ЗВІТ

03 травня 2017 року

Про запити щодо отримання публі