Для людей з вадами зору

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста відділу фінансів місцевих органів влади фінансового управління


11 травня 2019 р. / Вакансії

Фінансове управління оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста відділу фінансів місцевих органів влади фінансового управління Голопристанської районної державної адміністрації Херсонської області

Загальні умови


Посадові обов’язки:

Головний спеціаліст відділу фінансів місцевих органів влади фінансового управління відповідно до посадової інструкції:

1.Здійснює контроль за виконанням завдань, передбачених законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, наказами Департаменту фінансів, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій.

2. Приймає та відправляє електронну пошту.

3. Готує відповіді за дорученням керівництва на запити відповідних центральних органів виконавчої влади, підприємств, організацій, їх фінансових структур щодо управління.

4. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в управлінні

5. Веде табель робочого часу управління.

6. Здійснює контроль за наданням основних та додаткових відпусток відповідної тривалості державним службовцям управління.

7.Організовує безперебійну роботу в автоматизованій системі електронного документообігу "АСКОД". Забезпечує своєчасний електронний обмін інформаційними матеріалами щодо виконання контрольних документів

8. Відповідає за оприлюднення інформації на вебсайті РДА відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

9. Готує накази по основній діяльності, особовому складу, відрядженням та відпусткам.

10. Ведення журналів реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, нормативних актів, рішень, розпоряджень, листів, пропозицій та скарг.

11. Для запиту надає списки державних службовців фінансового управління, надає документи для нагородження почесною грамотою, готує та надає відповідні документи для участи осіб управління в конкурсі «Найкращий державний службовець».

12. Відповідає за архів. Забезпечує оформлення фінансових документів та передачу їх в обумовленому порядку в архівний відділ районної державної адміністрації.

13. Складає переліки прийнятих фінансовим управлінням актів та направляє їх до Головного управління юстиції.

14.Відповідає за організацію проведення медичного огляду спеціалістів фінансового управління.

15. Виконує всі додаткові завдання, які надає начальник відділу та начальник фінансового управління.


Умови оплати праці:

Посадовий оклад – 4900,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

Безстроково


Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1) копію паспорта громадянина України;

2) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) Письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави за минулий рік;

7) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу:

30 травня 2019 року о 10:00 год.

за адресою: 75600, Херсонська область,

місто Гола Пристань,

вулиця 1 Травня, 41.


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:


Тичинська Ірина Василівна,

тел. (05539) 2-62-97,

email: grfu@ukr.net




Кваліфікаційні вимоги



1. Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра


2. Досвід роботи

_______


3. Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою


Вимоги до компетентності


Вимога

Компоненти вимоги


1. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати;

2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.


2. Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими.


3. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.


4. Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

5. Особисті компетенції

1) креативність та ініціативність;

2) системність і самостійність в роботі.


Професійні знання


Вимога

Компоненти вимоги


Знання законодавства

Знання:

- Конституції України;

- Закону України "Про державну службу";

- Закону України "Про запобігання корупції"



Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Закон України "Про місцеві державні адміністрації";

2) Закон України "Про доступ до публічної інформації"

Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України".

Бюджетний кодекс України, бюджетне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти, що регламентують діяльність фінансового управління райдержадміністрації




Начальник фінансового управління
районної державної адміністрації Н.ВОЛОШИНА