Для людей з вадами зору

ОГОЛОШЕННЯ


May 5, 2018 / Вакансії

Відділ з питань надання адміністративних послуг Голопристанської районної державної адміністрації Херсонської області оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" – адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг Голопристанської районної державної адміністрації Херсонської області


Загальні умови

Посадові обов’язки:

Адміністратор відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації відповідно до посадової інструкції:

1. Забезпечувати консультування суб’єктів звернень, надавати вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.

2. Здійснювати прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.

3. Видавати або забезпечувати надсилання через засоби поштового зв'язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлення суб’єктами надання адміністративних послуг.

4. Контролювати дотримання суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.

5. Забезпечувати інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.

6. Здійснювати моніторинг надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію начальнику відділу.

7. Надавати консультації в телефонному режимі.

8. Складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтями 197 та 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

9. Забезпечує організацію бухгалтерського обліку і контроль за раціональними, економними витратами матеріальних і фінансових ресурсів, господарське обслуговування відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.

10. Виконує роботу з питань управління персоналом відділу.

16. Складає номенклатуру справ, відповідає за ведення діловодства та архів відділу.

17. Робота із зверненнями громадян (реєстрація та облік звернень громадян (заяви, скарги, пропозиції).

Умови оплати праці:

Посадовий оклад - 4800,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - премія.


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) Письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави за 2017 рік;

7) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу:

24 травня 2018 року о 10:00 год.

за адресою: 75600, Херсонська область,

місто Гола Пристань,

вулиця 1 Травня, 41.


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Пальчевська Інна Юріївна

тел. 0954870854

e-mail: tsnap@gopri-rda.gov.ua





Кваліфікаційні вимоги


1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (облік і аудит)


2. Досвід роботи

_______

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою


Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1. Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

2. Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими.

3. Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

4. Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

5. Особисті компетенції

1) креативність та ініціативність;

2) системність і самостійність в роботі.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

Знання:

- Конституції України;

- Закону України "Про державну службу";

- Закону України "Про запобігання корупції"

- Закон України "Про місцеві державні адміністрації".

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Закон України "Про доступ до публічної інформації";

2) Закон України "Про адміністративні послуги";

3) Закон України "Про звернення громадян";

4) Закон України "Про захист персональних даних"; 5) Кодекс законів про працю України;

6) Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України".