Для людей з вадами зору

Державною міграційною службою України запроваджено новий електронний сервіс Чат-бот в інтерактивному режимі


22 квітня 2019 р. / Новини

Управління державної міграційної служби України в Херсонській області інформуємо, що з метою підвищення якості надання адміністративних послуг 12 березня 2019 року Державною міграційною службою України запроваджено новий електронний сервіс Чат-бот в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.

Робота автоматичного консультанта має суттєво покращити обізнаність населення у міграційній сфері та повноцінно замінити гарячі лінії управлінь міграційної служби, оскільки Чат-бот «знає» відповіді на запитання, які задають громадяни у більшості випадків, коли телефонують на гарячі лінії ДМС.

Найпопулярнішою послугою сервісу є відстежування стану оформлення біометричних документів. Також популярними серед громадян є консультації з питань оформлення біометричних документів для громадян України та іноземців та використання офіційних електронних сервісів міграційної служби.

Серед найголовніших переваг нового сервісу міграційної служби - простота використання та доступність Чат-боту для всіх категорій громадян, адже для користування послугою достатньо мати будь-який смартфон із встановленим месенжером. Знайти Чат-бота у месенжері можна або за прямим посиланням, або засканувавши QR-код за допомогою камери смартфона. Зображення QR-кодів з посиланнями на сервіс є у всіх підрозділах міграційної служби.